Reklamacije / vračilo blaga
Pomembno obvestilo: Vsi ki ste izdelke naročili na QIQIBUY jih prosim NE vračajte na naš naslov. Naše podjetje ni nikakor povezano s podjetjem QIQIBUY SLOVENIJA. Izdelke vrnite kjer ste jih kupili. Hvala.
VRAČILO ARTIKLA V PRIMERU, DA MI MODEL ALI ŠTEVILKA NE USTREZA:
*Vsak artikel, za katerega ste ob prejemu pošiljke ugotovili, da vam model ali številka ne ustreza, lahko pošljete nazaj na naš naslov in poslali vam bomo drug artikel, ki vam ustreza ali pa vam vrnili kupnino.
*Strošek poštnine v primeru vračila nosite vi, ko vam pošljemo želeni artikel nazaj, stroške poštnine krije Petrar d.o.o.
*Pri menjavi lahko izberete katerikoli artikel ali pa zahtevate, da vam vrnemo kupnino. V tem primeru nam v obvestilu o vračilu obvezno pripišite vaš TRR. Lahko pa vrednost kupnine uporabite kot dobropis za vaše naslednje naročilo na www.princess-shop.si.
NASLOV ZA ZAMENJAVO ALI VRAČILO ARTIKLA:
Če želite artikel zamenjati ali vrniti, pošljite paket z računom na naslov:Princess Europark, Pobreška cesta 18, 2000 Maribor
Pomembno obvestilo: Artikle, ki jih želite zamenjati morajo biti nepoškodovani, nenošeni in v originalni ter nepoškodovani embalaži.
Prosimo vas, da škatle od čevljev ne poškodujete z lepilnim trakom oz. je ne oblepite s poštnimi naslovnicami ali samolepilnimi lističi, saj je takšna embalaža za nas neuporabna.
REKLAMACIJE:
Če ste ob prejemu paketa ugotovili, da je artikel poškodovan ali ima drugo stvarno napako oziroma ste prejeli napačen artikel, nas o tem obvestite na: info@princess-shop.si.
Po možnosti nam pošljite fotografijo napake, da bomo lahko hitreje obravnavali vašo reklamacijo.
Po e-mailu vam bomo takoj ko bo mogoče sporočili, kako bomo reklamacijo rešili.
VRAČILO BLAGA IN VRAČILO KUPNINE:
V primeru, da po prevzemu blaga, prejeti artikel ni po meri potrošnika ali z artiklom ni zadovoljen, ima potrošnik pravico, da ponudniku najkasneje v 14-ih dneh od dneva, ko je potrošnik prejel blago, pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem potrošniku ni potrebno navajati razlogov za svojo odločitev.
O nameravanem vračilu nas lahko kupec, preko uradnega obrazca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti na naslov: Princess Europark, Pobreška cesta 18, 2000 Maribor, Slovenija ali na kontaktni e-naslov: info@princess-shop.si.
Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.
Potrošniki vrnejo izdelke, skupaj s priloženim računom najkasneje v 14-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika: Princess Europark, Pobreška cesta 18, 2000 Maribor, Slovenija. Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec.
NE sprejemamo pošiljk z odkupnino!
Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Če kupec odstopi od pogodbe v skladu z določili, mu ponudnik vrne vsa opravljena plačila.
Vračilo plačil bo opravljeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelka.
V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko nakazila na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v postopku vračila pisno sporočiti.